Η Αφύπνιση του Ελληνικού Αρχετύπου
Ομιλία του Στάμου Στίνη στον Οραματισμό του Ιουνίου 2009.
…Όταν μιλάμε για πραγματική αφύπνιση του ελληνικού αρχετύπου, διευκρινίζω ότι δεν εννοούμε ούτε να επικρατήσει η Ελλάδα έναντι των άλλων ούτε η φήμη της. Αλλά εννοούμε οι θετικές και διαχρονικές αξίες οι οποίες έχουν εκφραστεί από αυτό που λέμε ελληνισμός, να μπορέσουν σιγά-σιγά να γίνουν κτήμα όλων των ανθρώπων όχι μόνο σε ένα διανοητικό επίπεδο ή σε επίπεδο συμπεριφοράς, αλλά και σε επίπεδο κοινωνίας, σε επίπεδο κοινωνικών θεσμών. Αυτό θεωρούμε ότι ισοδυναμεί με τον ανώτερο ελληνικό δρόμο…