Η εξωτερίκευση των Υπερμάχων του Φωτός
Ομιλία του κ. Στάμου Στίνη στον Οραματισμό του Δεκεμβρίου 2010.
Κάποιες πνευματικές υπάρξεις με ανώτερη σοφία, για λόγους προώθησης του Θείου Σχεδίου και προκειμένου η πνευματική εξέλιξη του συγκεκριμένου καρμικού κόσμου να μπορέσει να επιτευχθεί με πιο ασφαλείς και πιο ταχύτερους ρυθμούς, αποφασίζουν να εξωτερικευθούν από τα εσωτερικά πεδία όπου διαμένουν και να προβάλλουν την ύπαρξή τους σ’ ένα κατώτερο καρμικό περιβάλλον, όπως αυτό του γήινου πεδίου, προκειμένου να προσφέρουν συγκεκριμένη αποστολή…