Η μεγάλη κρούση του Μαΐου 2010
Ομιλία του Στάμου Στίνη στον Οραματισμό του Μαρτίου 2010.
…Μιλάμε για μια καθαρά ενεργειακή κρούση, η οποία θα συμβεί σε επίπεδο, ας πούμε, του Ανώτερου Νοητικού της ανθρωπότητας, με συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι θα φανούν σιγά – σιγά στην πορεία, μέσα σε ορίζοντα ετών. Και θα φανούν όχι σε φανταιζί εξωτερικά γεγονότα, αλλά μέσα σε μια αλυσίδα καταιονισμού ιδεών, η οποία θα οδηγήσει την ανθρωπότητα, σιγά-σιγά σε συγκεκριμένες δράσεις, δηλαδή αλλαγή κοινωνικής συμπεριφοράς και νοοτροπίας, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει και τις απαραίτητες αλλαγές που χρειάζονται για την αφύπνιση της ανθρωπότητας και του πλανήτη…