Το Μαγικό Θέατρο (The Healing Mind Irving Oyle)

Το Μαγικό Θέατρο (The Healing Mind Irving Oyle)

Μια νέα εκπληκτική μέθοδος αυτοθεραπείας και δημιουργικότητας, έρχεται ν’ αλλάξει τη ζωή μας.

Επεξεργασία από τον Zaxo Skafida

 

Σε τι πλεονεκτεί; Μπορεί με απλό και εύκολο τρόπο να συνδυάζει τις σύγχρονες απόψεις της μοντέρνας φυσικής, της ιατρικής και της ψυχολογίας, με την εσωτερική τέχνη της συγκέντρωσης, του οραματισμού και της θετικής σκέψης!

Ο Δρ. Ίρβινγκ Όιλ είναι ένας απ’ τους πολλούς αμερικανούς ψυχολόγους, που τόλμησαν να κολυμπήσουν στα βαθιά νερά της έρευνας, αψηφώντας την υπεροψία τού ιατρικού κατεστημένου της χώρας τους.

Ήδη από τη δεκαετία τού ’60, έχοντας έρθει σε επαφή με την ανατολική σκέψη και παράδοση, άρχισε να προβληματίζεται και να ερευνά πάνω σε κρίσιμους τομείς της επιστήμης του, όπως π.χ. η έννοια της συνειδητότητας, η αληθινή φύση του εαυτού, οι θαυματουργικές ιάσεις, το φαινόμενο πλασέμπο κ.λ.π.

Αφού συνεργάστηκε με επιστήμονες πολλών ειδικοτήτων, κατόρθωσε να διαμορφώσει μια μοναδική μέθοδο, που υπόσχεται πολλά. Και μάλιστα, όχι μόνο στον σωστό προσανατολισμό ζωής που θα επιτρέπει στον καθένα μας την πλήρη εκμετάλλευση των ταλέντων και του δυναμικού του, αλλά και στην επιτυχή αντιμετώπιση ανίατων ασθενειών όπως ο καρκίνος, η σκλήρυνση κατά πλάκας και οι καρδιοπάθειες! Ήδη έχει κατακτήσει την Αμερική, αφ’ ενός λόγω των καταπληκτικών αποτελεσμάτων της και αφ’ ετέρου, επειδή είναι εξαιρετικά εύκολη και ανέξοδη στην εφαρμογή της.

Αποτέλεσμα των συνεχών επιτυχιών της μεθόδου τού Δρ. Όιλ, που εργάστηκε με χιλιάδες ασθενείς και πάντα με μεγάλη επιτυχία, ήταν η ίδρυση ενός ολόκληρου Ινστιτούτου που σήμερα διεξάγει πρωτοπόρες έρευνες πάνω σε ψυχοδυναμικές μεθόδους εναρμόνισης και εστίασης του ανθρώπινου δυναμικού.

Ένα Σύμπαν ανοιχτό σε κάθε ενδεχόμενο

Η μέθοδος τού Δρ. Όιλ στηρίζεται στις μοντέρνες απόψεις της Φυσικής για τη φύση του σύμπαντος και αυτού που α- προκαλούμε “υπαρκτή πραγματικότητά1.

Τα τελευταία συμπεράσματα κορυφαίων επιστημόνων της έρευνας πάνω στα στοιχειώδη σωμάτια, παρουσιάζουν μια νέα δυναμική εικόνα του σύμπαντος και της πραγματικότητας. Τα σωματίδια-φαντάσματα, που εμφανίζονται ή εξαφανίζονται σύμφωνα με τις προσδοκίες του παρατηρητή, φανερώνουν ότι ο “χώρος”, το “κενό”, το “κοσμικό πεδίο δυνάμεων” – ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να ονομάσει τον ωκεανό της ενέργειας μέσα στον οποίο ζούμε  χαρακτηρίζεται από ένα είδος συνειδητότητας με την οποία αλληλεπιδρά ο νους του ανθρώπου και όλων των όντων!

Επιπρόσθετα, το σύμπαν δείχνει να είναι απρόβλεπτο σε μια ευρεία γκάμα συμβάντων, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα πιθανά ενδεχόμενα στην ελεύθερη μας βούληση. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, οι έρευνες δείχνουν ότι αυτή είναι ουσιαστικά εκείνος ο παράγοντας που επιλέγει, το τι ακριβώς θα συμβεί, ενώ το σύμπαν εύπλαστο, προσαρμόζεται! Όλ’ αυτά οδηγούν τους επιστήμονες στην εκπληκτική παραδοχή να μιλούν για το σύμπαν, ορίζοντάς το ως μια “υπαρκτότητα” (I ΑΜ-ΝΕSS), μια κοσμική συνείδηση, δηλαδή, η οποία ανταποκρίνεται στα “μηνύματα” που της στέλνουμε, χτίζοντας για το κάθε ον ή την κάθε κατηγορία όντων, τη δική μας ιδιαίτερη και υποκειμενική πραγ0ματικότητα!

Πρόκειται για έννοιες που θυμίζουν πλέον απροσχημάτιστα τις εσωτερικές προσεγγίσεις του κόσμου και του ανθρώπου, αφού μάλιστα όπως θα δούμε το κλειδί για κάθε “συνομιλία” με την ιδιότητα αυτή του σύμπαντος, είναι η ενεργοποίηση της φαντασίας και η τέχνη του οραματισμού…

Δεν είμαστε ένας αλλά τρεις!

Η σύγχρονη έρευνα της νευροφυσιολ γίας, έρχεται να ρίξει νέο φως στη αληθινή φύση του ανθρώπου.

Μέχρι σήμερα ήταν γνωστή η ύπαρξη δυο διαφορετικών – ουσιαστικά – “εγκεφάλων”, όπου ο αριστερός ρυθμίζει δεξί μέρος τού σώματος και σχετίζεται με τη λογική, ενώ ο δεξιός ελέγχει το αριστερό μέρος τού σώματος και σχετίζεται με το συναίσθημα. Είναι μόλις τώρα που η επιστήμη συνειδητοποιεί και μι. για την ύπαρξη ενός τρίτου πανίσχυρου παράγοντα – του μεσεγκέφαλου.

Ο μεσεγκέφαλος είναι το πιο παλιό, το πιο αρχέγονο μέρος του εγκεφάλου  Ενώ η διαμόρφωση του “προγράμματος” της λογικής μας υπολογίζεται να έχει ηλικία μικρότερη των δέκα χιλιάδων χρόνων και του συναισθηματικού μας “κέντρου” (δεξί ημισφαίριο) κάπου τετραπλάσια, η διαμόρφωση του μεσεγκέφαλου θεωρείται πολύ παλαιότερη. Σχετίζεται κυρίως με τα ανθρώπινα ένστικτα και είναι εκείνος που ελέγχει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και γενικά το ρεύμα της ζωής και της ενέργειας που κυλά μέσα μας. Μπορεί να μας θεραπεύσει από κάθε ασθένεια, αλλά άμα “παραμεληθεί” μπορεί στην κυριολεξία να μας “σκοτώσει”, δημιουργώντας ασθένειες ακόμη και “ατυχίες”!

Μιλάμε λοιπόν πλέον, όχι για έναν, αλλά για τρεις εαυτούς. Οι επιστήμονες του Ινστιτούτου του δρ. Όιλ, βρήκαν πως ανταποκρίνεται πολύ στην πραγματικότητα η περιγραφή τους ως Άντρας- Λογική, Γυναίκα-Συναίσθημα και Παιδί-Ένστικτο. Αυτές οι τρεις «οντότητες» μέσα μας, έχουν η καθεμιά τους τις δικές της απαιτήσεις και “υπαρξιακά” προβλήματα.

Αν τις μάθουμε να συνεργάζονται αρμονικά και καλύπτουμε τις ανάγκες τους, τότε όχι μόνο δεν θα έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα, αλλά και θα μπορούμε να μετέχουμε στον αγώνα της ζωής με όλα μας τα ατού ενεργοποιημένα. Αντίθετα, αν κάποιος απ’ τους τρεις μας εαυτούς νιώσει δυσαρεστημένος, παραμελημένος ή γίνει άπληστος σε βάρος των άλλων δυο, είναι σίγουρο ότι θα υποσκάψει τη ζωή μας και την υγεία μας.

Το Μαγικό Θέατρο

Μια νέα εικόνα λοιπόν για τη ζωή μας, που θέλει όλα μας τα προβλήματα να είναι στην ουσία ψυχικά. Που μας διαβεβαιώνει ότι αν μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε με τους τρεις μας εαυτούς, θα έχουμε μια ανέλπιστα καλή εξέλιξη στα θέματα που μας απασχολούν και όχι μόνο. Αυτοί οι τρεις σύμμαχοι είναι και οι αληθινοί μεσάζοντες ανάμεσα σε μας και την «υπαρκτότητα». Είναι εκείνοι οι παράγοντες που ξέρουν να μιλούν στο σύμπαν στη γλώσσα του, να του εκθέτουν τις ανάγκες μας και να διαμορφώνουν ανάλογα την εξωτερική μας πραγματικότητα… Αυτή είναι η εικόνα που συνέθεσε ο Δρ. Όιλ, η οποία και κατέληξε σε μια αποτελεσματικότατη μέθοδο αυτοθεραπείας και ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης. Άς δούμε λοιπόν τα βασικά στοιχεία αυτής της μεθόδου, που – καθόλου συμπτωματικά – ονομάζεται Μαγικό Θέατρο:

α) Σκοπός τού καθενός μας – είτε πάσχει από κάποια ασθένεια, είτε ενδιαφέρεται απλά να εκμεταλλευτεί όλο το δυναμικό του – είναι να επιτύχει, κατά τον Δρ. Όιλ, έναν πλήρη επαναπροσανατολισμό ζωής και δραστηριοτήτων. Μπορεί να ζούμε, για παράδειγμα, με λάθος τρόπο, σε λάθος τόπο, με λάθος ανθρώπους και λάθος επάγγελμα. Μπορεί να μην έχουμε συνειδητοποιήσει κρυμμένα ταλέντα και ικανότητες μας. Θα πρέπει λοιπόν, να προβούμε σε ριζικές αλλαγές ώστε να νιώθουμε σε πλήρη αρμονία με τους τρεις εαυτούς μας. Αλλά…

β) Για να μάθουμε τι ακριβώς έχουμε ανάγκη, δεν αρκεί μια λογική ανάλυση! Θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο επικοινωνίας με τον άντρα, τη γυναίκα και το παιδί μέσα μας και ν’ ακολουθήσουμε πιστά τις συμβουλές τους.

Έτσι ανεβάζουμε με τη φαντασία μας ένα Μαγικό Θέατρο: Χαλαρώνουμε και δημιουργούμε με τον οραματισμό μας τρεις φανταστικούς ήρωες, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τους τρεις εαυτούς μας. Μάλιστα τους αφήνουμε να πάρουν τη μορφή που αυτοί θέλουν. Τους επιτρέπουμε να αποκτήσουν τη δική τους ζωή, τις δικές τους συνήθειες και να μπορούν να εκφράζουν νοερά τη γνώμη τους για κάθε πρόβλημα που μας απασχολεί.

γ) Το τελικό βήμα είναι η σύγκλιση ενός φανταστικού «συμβουλίου», παρόντων και των τριών! Στο συμβούλιο αυτό, θέτουμε κάθε πρόβλημα που μας απασχολεί και τους ζητάμε να μας βοηθήσουν.

Εδώ θα πρέπει οπωσδήποτε να μείνουν και οι τρεις ικανοποιημένοι από τη λύση που θα δοθεί. Συνήθως κάποιος ή κάποιοι από τους τρεις θα ζητήσουν συγκεκριμένα ανταλλάγματα, που εκ πρώτης όψεως μπορεί και να φανούν παράλογα. Εμείς θα πρέπει να διαπραγματευτούμε και να κλείσουμε τη συμφωνία, έτσι ώστε να μην μείνει κανείς παραπονεμένος…

Εκπληκτικά Αποτελέσματα

Ίσως η μέθοδος που περιγράψαμε να φαίνεται εκ πρώτης όψεως από απλή μέχρι αστεία. Ωστόσο η πράξη έχει δείξει, ότι χιλιάδες άνθρωποι που την έχουν χρησιμοποιήσει – με την καθοδήγηση τού Δρ. Όιλ – έχουν φύγει από το Ινστιτούτο του, υγιείς, πανευτυχείς και με μια νέα συναρπαστική ζωή σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων τους.

Τα αρχεία του Δρ. Όιλ είναι γεμάτα από περιπτώσεις ανίατων ασθενειών που γιατρεύτηκαν μόνο και μόνο με την ικανοποίηση κάποιας απλής επιθυμίας που έθεσε ο ένας απ’ τους τρεις εαυτούς και, μάλιστα, σε ελάχιστους μήνες.

Μια τέτοια επιθυμία, για παράδειγμα, μπορεί να απαιτεί από μας να βρούμε τον ελεύθερο χρόνο ώστε να διασκεδάζει το “Παιδί” μέσα μας. Μπορεί η “Γυναίκα” να μας ζητά κάποιους απλούς τρόπους εξωτερίκευσης των καταπιεσμένων μας συναισθημάτων. Ή ο “Άντρας” να έχει ανάγκη από μια στοιχειώδη οργάνωση και έλεγχο στη ζωή μας.

Κάποιες φορές, βέβαια, οι απαιτήσεις των τριών μας εαυτών μπορεί να υπαγορεύουν και μια ριζική αλλαγή του τρόπου ζωής μας, όπως ν’ αλλάξουμε επάγγελμα. σύντροφο κλπ. Σε κάθε περίπτωση, ο Δρ. Όιλ έχει διαπιστώσει πως είναι μάταιο να εθελοτυφλούμε και να “χτυπάμε τη γροθιά στο μαχαίρι”, γιατί το τίμημα αποδεικνύεται ακριβό. Αντίθετα όσοι τόλμησαν να θυσιάσουν κάτι απ’ τον παλιό τους “σφιγμένο” εαυτό, ανακάλυψαν ότι όλα πήγαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία τους

Μια αληθινή ιστορία θεραπείας από σκλήρυνση κατά πλάκας
Όλα ξεκίνησαν όταν η Κόνι, σήκωσε ένα ποτήρι για να κάνει μια πρόποση και της ξέφυγε απ’ το χέρι. Αυτό που γιόρταζε ήταν η προαγωγή της σε προϊσταμένη του Κέντρου Αποκατάστασης ενός μεγάλου στρατιωτικού νοσοκομείου. Λίγες μέρες αργότερα, καθώς οδηγούσε προς τη δουλειά της, η όρασή της θόλωσε και παραλίγο να ξεφύγει απ’ το δρόμο. Εκείνη τη στιγμή δεν είχε πιει αλκοόλ κι έτσι σκέφτηκε ότι κάτι άλλο έπρεπε να συμβαίνει. Είχε διαγνώσει σωστά: αυτό που της συνέβαινε λεγόταν σκλήρυνση κατά πλάκας. Η ουσία που περιέβαλλε τα νεύρα της διαλυόταν, κάνοντάς τα να “βραχυκυκλώνουν”. Ξέρουμε αρκετά πράγματα για τη Σ.Κ.Π. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι τί την προκαλεί. Εφ’ όσον λοιπόν δεν υπάρχει αιτία δεν υπάρχει και θεραπεία.

Η Κόνι το ήξερε αυτό όταν μας συνάντησε. Όντας η ίδια γιατρός, ήξερε καλά τι μπορούσε να κάνει αυτή η ασθένεια. Αποφασισμένη να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να ξεφύγει, εκπλήρωνε την πρώτη προϋπόθεση: ξεκάθαρη πρόθεση. Επίσης είχε αρκετά ανοιχτό μυαλό για ν’ αντιληφθεί όπως της εξηγήθηκε, ότι αυτή η ασθένεια εξυπηρετούσε κάποιο σκοπό – ήταν ένα σημάδι αντίδρασης που θα χανόταν μόλις θα το αποδεχόταν, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές στη ζωή της. Αυτό που ζητούσε από μας ήταν μια τεχνική που θα τη βοηθούσε να καταλάβει ποια ήταν αυτή η απαιτούμενη αλλαγή.

Η πορεία προς τη θεραπεία της Κόνι άρχισε μ’ ένα όνειρο: «Βρέθηκα σ’ ένα σπήλαιο πλημμυρισμένο μ’ ένα χρυσαφένιο φως. Στην είσοδό του, δίπλα σε μια λίμνη με γαλάζια νερά είδα μια γυναίκα που έκλαιγε δίπλα σ’ ένα σκύλο και σ’ αυτό το σημείο ξύπνησα. Τι λέτε να συμβόλιζε αυτό; Πιστεύετε ότι ίσως έχει σχέση με την ασθένειά μου»;

Της είπαμε ότι σ’ αυτές τις ερωτήσεις θα έβρισκε την απάντηση μέσα της, αν προσπαθούσε να συνεχίσει το όνειρό της από εκεί που σταμάτησε. Η Κόνι έκλεισε τα μάτια της και φαντάστηκε τον εαυτό της στη σπηλιά με τη γυναίκα και το σκύλο (που τους έδωσε τα ονόματα Μαρί και Μάρτι). Τους ρώτησε αν ήξεραν τι ήταν αυτό που αποφλοίωνε το περίβλημα των νεύρων της. Ο σκύλος κούνησε την ουρά του και η Μαρί απάντησε και για τους δύο τους αφού ήταν “συνεργάτες”: «Εγώ είμαι για τα μεγάλα νεύρα και ο Μάρτι για τα μικρά».

Η Κόνι ρώτησε τη Μαρί γιατί συνέβαινε αυτό και η Μαρί της έδειξε την είσοδο της σπηλιάς, όπου στεκόταν προσοχή ένας στρατιωτικός με πέτρινο πρόσωπο! «Δεν εννοώ ότι ήταν ανέκφραστο», εξήγησε η Κόνι, «εννοώ ότι ήταν φτιαγμένο από πέτρα», Η Μαρί της είπε ακόμα ότι αυτή κι ο Μάρτι αποφλοίωναν τα νεύρα της, για να τραβήξουν την προσοχή της και να στείλουν ένα μήνυμα στο φρουρό τής πόρτας.

Η Κόνι συνέχιζε να μην καταλαβαίνει τι σήμαιναν όλα αυτά. Όταν της προτείναμε να δει τον κάθε χαρακτήρα σαν μια πλευρά τού εαυτού της (ένας χρήσιμος άλλωστε κανόνας για την ερμηνεία των ονείρων), τότε κατάλαβε. Αν ο πέτρινος φρουρός αντιπροσώπευε το λογικό αρσενικό Εγώ της, τότε αυτή η φαντασίωση ήταν ένα περιεκτικό σχεδιάγραμμα της ζωής της στο στρατό.

Η στρατιωτική της καριέρα ξεκίνησε την πρώτη χρονιά που οι γυναίκες έγιναν δεκτές στη Σχολή Ευελπίδων. Εκείνα τα χρόνια οι γυναίκες έπρεπε να ξεπεράσουν σε αρρενωπότητα τους άνδρες συμμαθητές τους, για να δείξουν ότι είχαν δαμάσει τη θηλυκότητά τους. Αν λοιπόν η Μαρί αντιπροσώπευε τη θηλυκή πλευρά της Κόνι και ο Μάρτι το παιδί μέσα της, τότε η εικόνα των δυο τους να φρουρούνται σε μια σπηλιά, ήταν μια ακριβής απεικόνιση του τί είχε κάνει για να προχωρήσει στην καριέρα της.

«Τα δύο τρίτα του εαυτού μου δεν έχουν βγει στην επιφάνεια εδώ κι αρκετά χρόνια», είπε η Κόνι. «Δεν είχα καμία διάθεση για διασκέδαση ή κάποια ρομαντική σχέση γιατί θα έκανε κακό στην εικόνα μου. Θα το πιστεύατε ότι δεν έχω ούτε ένα ωραίο φόρεμα, αλλά μόνο ατσαλάκωτες στολές»; Καθώς τα έλεγε αυτά είχε δακρύσει – για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια η γυναίκα μέσα της ξέσπαγε. «Δεν είμαι και γριά, ξέρετε. Τώρα κοιτάζω τον εαυτό μου να πεθαίνει χωρίς καν να έχω ζήσει. Είμαι ηλίθια, ηλίθια, ηλίθια»!

«Ένας θάνατος μπορεί να είναι κάποια στιγμή αναγκαίος», της είπαμε. «Απλώς δε μιλάμε για τον βιολογικό θάνατο. Εδώ μπορούν να γίνουν μερικές τροποποιήσεις». -«Δηλαδή τι μπορώ να κάνω;», ρώτησε η Κόνι. -«Φαντάσου ότι ο αξιωματικός ζητάει από τη Μαρί και τον Μάρτι να του πουν τί αντάλλαγμα θέλουν, για να αποκαταστήσουν τις ζημιές στο νευρικό σύστημα. Ποιοι πιστεύεις ότι θα είναι οι όροι τους»;

«Αυτό είναι εύκολο», απάντησε η Κόνι. «Θα του ζητήσουν να τους αφήσει να φύγουν από τη σπηλιά. Για μένα αυτό σημαίνει ν’ αφήσω χώρο για τα αισθήματα και όχι να ζω συνεχώς με αυστηρούς κανόνες και τη σκέψη της σταδιοδρομίας. Για να γίνει όμως αυτό θα έπρεπε να παραιτηθώ από το στρατό κι ο αξιωματικός μέσα μου λέει ότι καλύτερα να πεθάνει παρά να παραδοθεί!».

«Αυτό μπορεί να κανονιστεί», της είπαμε. «Ο αξιωματικός μπορεί να πεθάνει, αλλά δεν είναι ανάγκη να πάρει κι άλλους μαζί του, όπως την Κόνι, εκτός βέβαια κι αν θεωρείς ότι ο βιολογικός θάνατος είναι προτιμότερος από τον θάνατο του Εγώ. Όπως και νάχει, ο αξιωματικός είναι τελειωμένος. Φινίτο λα μούζικα. Τέρμα και τελείωσε, Αυτό που έσπασε όταν σου έπεσε το ποτήρι στη γιορτή, ήταν η στρατιωτική σου σταδιοδρομία. Φαίνεται ότι η Μαρί σού λέει, ότι ή θα την αφήσεις ή θα χαθείς κι εσύ μαζί της».

«Λοιπόν, εντάξει, το έλαβα το μήνυμα», είπε, «θα παραιτηθώ για λόγους υγείας, θα βγάλω στη σύνταξη τον αξιωματικό και θα ξαναγίνω γυναίκα». Η επόμενη εικόνα που φαντάστηκε, ήταν η ίδια και οι “σύμμαχοί” της σ’ ένα τροπικό νησί. Η Μαρί καθόταν κάτω από ένα φοίνικα παίζοντας κιθάρα. Ο Μάρτι τσαλαβουτούσε στα κύματα και ο άνδρας σύμμαχός της στεκόταν πάλι φρουρός, αλλά αυτή τη φορά για να τους προστατεύει και όχι να τους επιτηρεί.

Τρεις μήνες αργότερα, πήραμε ένα γράμμα από την Κόνι. Είχε φύγει από το στρατό και ζούσε στα νησιά Μαούι, «Τώρα περνώ τον καιρό μου βλέποντας φίλους, παίζοντας κιθάρα, κάνοντας μπάνια και ηλιοθεραπεία. Το θόλωμα στην όραση δεν έχει ξαναεμφανιστεί, η μυϊκή μου δύναμη και ο συντονισμός έχουν βελτιωθεί αισθητά και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα, επαναλαμβάνω, κανένα σύμπτωμα, εκτός ίσως από μερικούς κάλους στα δάχτυλα από την πολλή κιθάρα»…

Η μέθοδος του OYLE IRVING περιγράφεται αναλυτικά στο βιβλίο με τον τίτλο “Το Μαγικο Θέατρο”, που κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις εκδόσεις ΕΣΟΠΤΡΟΝ.

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

OYLE IRVING

The Healing Mind Irving Oyle ISBN 0912310804 Free download.

http://kozmikoasis.com/documents/7ih/The-Healing-Mind-Irving-Oyle-ISBN-0912310804.pdf

Πηγή άρθρου: http://skafidaszaxos.blogspot.gr/2016/01/blog-post_6.html

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

*